Followers

Monday, August 27, 2012

Tetamu Generasi Iqra

Alhamdulillah, bertemu lagi di dunia maya untuk hari ini. Tentu dengan izin-Nya. Syawal yang suci masih di rasai, suasana hari raya masih terasa biar pun masing-masing sudah bertugas. Program ziarah-menziarahi masih berjalan. Di sana sini, masing-masing masih menerima tetamu, saudara jauh, rakan sekerja dan sebagainya. Baguslah teruskan amalan mulia ini, semoga Allah merahmati kita semua.

Kedatangan tetamu membawa rahmat, begitulah indahnya Islam anutan kita. Syawal memberikan kita banyak memori. Bagi saya memori ini memori yang sangat indah dan manis. Melihat kesudian anak-anak buah yang sudi melihat-lihat dan meninjau-ninjau seterusnya membelek-belek buku yang berada di bilik buku yang tidak seberapa itu. Dalam hati mendoakan agar mereka juga minat membaca dan menjadi generasi Iqra.

Lihatlah gambar dibawah, masing-masing bergaya dengan aksi-aksinya. Tak ketinggalan juga Pak Ciknya sekali ;). Maklum sekali-sekala bergaya dengan anak-anak buah. Semoga memberi manfaat dan ada motivasi disebalik gambar-gambar tersebut;










































SEMOGA KALIAN MENJADI GENERASI IQRA..!

No comments:

Post a Comment

DEMI MASA