Followers

Thursday, October 7, 2010

Terima Kasih Kepada Pengunjung..!

Menulis satu medan dakwah

Kalau sebelum ini,dalam penulisan saya,saya menggunakan kata nama ganti diri dengan’ Aku’ tetapi dalam penulisan sekarang dan akan datang,saya akan menggunakan kata nama ganti diri ‘Saya’.Apapun yang penting pada kita,agar beroleh manfaat tentang perkara-perkara yang saya bicarakan dalam blog ini.

Perkongsian dalam blog ini adalah perkongsian ilmu,biarpun sedikit namun ada manfaatnya.Mungkin saya akan menggunakan kata nama ganti diri ‘aku’ dalam penulisan berbentuk monolog atau cerita ataupun rasahati,yang kadang-kadang untuk mendapatkan feel yang agak lain,Tetapi untuk penulisan yang berbentuk pandangan saya akan gunakan ‘Saya’ sebagai kata nama ganti diri.

Saya juga ingin mengucapakan ribuan terima kasih kepada seuruh sahabat-sahabat blogger yang berkunjung ke blog saya yang tidak seberapa ini,maklum sahaja saya bukan siapa-siapa,tiada yang istimewa ada pada diri saya,sekadar meluah pandangan,berkongsi minda,berkongsi rasa hati melalui blog ini.

Selain bercerita tentang buku,mengajak orang ramai supaya membaca buku,berkempen membaca buku,adakalnya penulisan saya berkisar tentang kehidupan,tentang diri itupun sekadar yang saya mampu dan apa-apa yang singgah di minda saya itulah yang dapat saya tuliskan dan kongsikan kepada sahabat-sahabat blogger semua.Saya bukanlah seorang penulis,Cuma sekadar pandai-pandai menulis(memandai).

Dan sebagai insan yang lemah saya mohon kepada sahabat-sahabat yang bijaksana,menegur mungkin ada kesilapan yang ada dalam penulisan saya.maklum tiada pengalaman dalam penulisan,menulis sekadar yang mampu dan ada pada minda sahaja.Menulis sebagai satu luahan diri,tanggungjawab kita sebagai insan yang di galakan ingat-mengingati,Nabi pun ada bersabda Sampaikan dari Aku walau satu ayat.

Jadi rasa saya ada tanggungjawab untuk sama-sama menulis mengajak kearah kebaikan,ini juga usaha dakwah yang di galakkan,masing-masing ada peranan.Menulis juga satu medan dakwah.Semoga segala yang saya tulis dalam blog ini ada manfaatnya pada sahabat-sahabat semua.

No comments:

Post a Comment

DEMI MASA