Followers

Sunday, October 10, 2010

Buku Dah Sampai..!


Buku dalam bungkusan yang baik

Furu al-masail wa Usul al-Wasa'il

Tarbiyah anak-anak

Alhamdulillah,pesanan buku melalui pesanan online tempohari dah sampai hari ini(9hb Oktober 2010,Sabtu),petang dalam jam 2.35 petang,tengah bersiap-siap nak tukar pakaian kerja ,ada orang memberi salam di luar rumah,ingat ada orang nak datang beraya,dalam hati raya dah habis dah,tak kan ada lagi orang nak datang beraya,mana taknya,hari ni pun masih ada lagi mereka yang buat rumah terbuka,dah di luar syawal pun masih ada lagi,tak pelah biarkanlah,mereka nak bersedekah dan jamu makanan kat semua orang,tak salah pun.

Panggilan salam,,agak lambat saya sahut,bukan apa nak pastikan siapa yang memberi salam.Saya pun buka pintu,oh..ada orang hantar bungkusan,dalam hati buku pesanan dari E-Store Stormreaders dah sampai,saya pun sign borang yang di berikan pada saya,sampai juga buku ni.Alhamdulillah buku yang saya pesan dah di tangan saya ketika ini,memang berbaloi,sangat bermanfaat buku ini,bila-bila masa saya kongsikan dengan sahabat-sahabat semua.

Maklum saja semenjak jadi ahli Stormreaders,banyak juga beli buku melalui online,siapa-siapa yang nak beli buku melalui E-store saya silakanlah ye,mana tahu ada buku-buku yang berkenan di hati.Untuk maklumat sahabat semua,pihak Stormreaders sudah ada menjual buku-buku dari terbitan Galeri Ilmu dan baru- baru ini pula pihak syarikat telah pun menjalinkan satu lagi syarikat buku yang terkenal juga iaitu PTS.

Bagi mereka-mereka yang tidak ada masa nak keluar kekedai-kedai buku,bolehlah kunjungi Kedai Online Masshah(Promosi le sikit).Manalah tahu ada yang berkenan di hati sahabat semua,buat mengisi minda.Untuk promosi lebih-lebih saya masih belum berani,sebab tak aktif menghadiri kelas-kelas yang di sediakan Syarikat,asyik tangguh-tangguh,tapi apapun saya masih aktif membeli dan mengikuti perkembangan syarikat,kini saya sedang mengatur jadual untuk lebih teratur dalam merancang kerja saya.

Dengan adanya kemudahan macam ini,memudahkan kita,menjimatkan masa kita,cumanya terpulang kepada masing-masing untuk memanfaatkan teknologi yang tersedia ada.

Jom amalkan budaya membaca,di mana saja,bila-bila masa dan yang penting jangan sampai abaikan tanggungjawab yang penting.Membaca tetap membaca..!.

Jumpa Lagi!.

PERHATIAN: UNTUK MELAYARI KEDAI ONLINE MASSHAH,SAHABAT-SAHABAT DI GALAKKAN MENGGUNAKKAN INTERNET EXPLORER 8 UNTUK PAPARAN YANG LEBIH BAIK.

Untuk mendapatkan buku-buku tersebut,bolehlah layari E-Store saya:


No comments:

Post a Comment

DEMI MASA