Followers

Friday, May 14, 2010

DETIK-DETIK BERSAMA STORMREADERS SDN BHD


JOM SERTAI STORMREADERS

Ahad,14hb 03 2010 Bersamaan 28Rabiulawal 1431H

Jam 3.20 minit ptg membuat pertemuan dengan Dr.Anis di Jaya Jusco Bukit Raja,bersama anak buah,Amer Ameerul.

Dr.Anis datang bersama keluarganya,beliau memberi penerangan tentang Syarikat StormReaders,Plan Pemasaran,Produk Yang Di jual.

Alhamdulillah selepas seisi penerangan,saya pun signup sebagai pengedar,isi borang dan cari buku2 bagi mencukupkan RM320 (100CP),Buku-buku akan sampai seminggu melalui pos laju.

Sebagai pengemar dan peminat serta hobi membaca buku,kemasukkan saya ke Syarikat ini membakar semangat saya untuk memiliki buku-buku dari syarikat ini.Di samping untuk mencari sumber kewangan melalui jualan buku secara online,penyebaran ilmu melalui penjualan buku pun dapat di laksanakan,ini juga sebagai medan dakwah yang termampu bagi diri saya dan keluarga saya.Mudah-mudahan bermula dari 0 hingga mencapai tahap yang telah di rancang oleh diri sendiri dan Syarikat.Semua perkara yang kita nak lakukan semua ada perancangan atau objektif.

Isnin,21hb 03 2010 Bersamaaan 5Rabiulakhir 1431H

Alhamdulillah buku-buku yang telah di pesan tempohari telah selamat sampai ditangan saya pagi ini,semuanya ok dan puashati,catalog,buku bizkit,borang,senarai harga semuanya ada,Terima kasih StormReaders.Buku-buku saya periksa satu persatu,semuanya berkualiti,Cuma saya tak buka lagi plastik yang membungkusi buku-buku itu.Sebagai pengemar dan peminat buku,memang seronok melihat buku-buku yang menarik cara penyampaian,bermula dari kulit buku hinggalah isikandungan satu-satu buku itu sangat menghairahkan,itu pandangan saya lah,orang lain tak tahu,GHAIRAH tengok buku…!

Mudah-mudahan kemasukan saya ke Syarikat ini,dapat menambahkan semangat saya untuk berjuang bersama-sama ushawan yang lain.Moga Allah membantu usaha saya ini.

Saya teringat kata-kata yang di tulis oleh rakan Facebook saya kedalam Wall saya:

Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.”

Mudah-mudahan kita sama-sama seperti apa yang diungkapkan dengan kata-kata itu.Kepada para Usahawan Stormreaders mari kita redah segala kepayahan ini dengan Sabar dan Taqwa pada Allah.

Jumpa kita di puncak kejayaan…!!!.

Masshah.


PELBAGAI BAHAN MINDA ANDA DI SINI;


No comments:

Post a Comment

DEMI MASA