Followers

Sunday, July 4, 2010

Program Hari Ilmu Dan Gerakkan Membaca Perdana Serta Pelancaran Pesta Buku Selangor

Tahniah kepada kerajaan Negeri Selangor..!!!

Assalamualaikum semua,semoga Anda semua ceria dan bahagia serta dirahmati Allah selalu,hari ini aku kongsikan gambar-gambar semasa Hari Ilmu Dan Gerakkan Membaca Perdana,sempena Pesta Buku Negeri Selangor,Alhamdulillah penyertaan yang amat memberangsangkan(15,000 orang) dan telah menerima pengiktirafan dari The Malysia Book of Records sebagai 'Largest Outdoor Reading Event in Malaysia.Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah aku dapat menyertai program ini,ambil cuti lagi tu..! Semangat punya pasal,walaupun aku keseorangan tanpa berteman.

Oklah tak nak cerita banyak,Anda pun dah tahu program ini,beritanya dah seminggu lebih dah,maaflah aku lambat publish entry ini...apapun tengoklah gambar-gambar(hanya sebahagian,tak larat nak upload lagi) ini untuk anda semua,dari lensa kamera digital aku.








































JOM MEMBACA..!!!

JUMPA LAGI DI TAHUN HADAPAN..!

No comments:

Post a Comment

DEMI MASA