Followers

Wednesday, August 25, 2010

Terima Kasih..!

Nur Dania Balqis pun minat novel tau..

Alhamdulillah dengan izin Allah,hari ini dapat bertemu lagi,Syukur dapat berkongsi sesuatu dengan sahabat-sahabat blogger semua,hari ni aku hanya sekadar ingin membuat serba sedikit ucapan untuk sahabat blogger yang juga seorang penulis.Oh ya..terlebih dahulu aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada sahabat-sahabat blogger semua,semoga puasa dan amalan kita di terima oleh Allah Swt.Semoga kita semua di lindungi dan di Rahmati Allah selalu.

Ucapan terima kasih saya tujukan pada sahabat,kerana hadiah buku-buku hasil tulisan beliau,yang berupa novel.Empat buah buku kesemuanya,termasuk satu novel terbaru beliau yang bertajuk ‘Sanubari Pujaan’.InsyaAllah akan aku baca kesemuanya nanti.Selain novel beliau juga menulis buku’Kasihmu Semerbak Firdausi’ yang kini berada di pasaran.Beliau sedang menyiapkan satu lagi buah fikiran yang terbarunya,untuk beliau aku ucapkan semoga sukses dan moga buku terbaru itu segera terbit.

Sekali lagi aku ucapkan terima kasih pada Puan Ruhana bin Mohd Zaki,hadiah buku itu sebagai satu perangsang buat aku untuk aku mulakan sesuatu untuk aku..kata-kata beliau pada aku..”Bila nak mula..?”.InsyaAllah akan mula.

Novel-novel tersebut;

1)Alunan Rindu-2006


2)Seteguh Cinta-2007



3)Jika Kau Kekasih-2008



4)Sanubari Pujaan-2010

No comments:

Post a Comment

DEMI MASA