Followers

Wednesday, January 2, 2013

Selamat Tahun Baharu 2013




Alhamdulillah, masih tidak terlambat lagi untuk saya mengucapkan Selamat Tahun Baharu 2013 kepada pengunjung blog ini.  Semoga apa yang telah kita usahakan sepanjang tahun 2012 mendapat hasil yang baik dan dapat mengembirakan hati kita.

Jika masih tidak kesampaian apa yang kita hajati sepanjang tahun lepas bolehlah kita sambung pada tahun ini. Apa yang dirancang adakalanya tidak tercapai semuanya. Namun bagaimanapun ia tidak akan mengecewakan kita. Berusaha terus berusaha untuk mencapai apa sahaja hajat dan cita-cita yang diimpikan.

Semoga tahun 2013, akan terus memberi sinaran baharu yang lebih baik dan harmoni buat semua. Tentunya dengan semangat dan azam yang tinggi, setiap antara kita akan beroleh kejayaan yang diimpi. Bagi yang mengimpikan tahun ini mahu membaca buku dengan sebanyaknya diucapkan berbanyak tahniah dan syabas.

Agar apa yang diniatkan mendapat pahala di sisi Allah SWT. Menambah ilmu melalui dunia pembacaan sangat menguntungkan diri sendiri, namun pembahagian masa perlu dirancang sebaiknya agar nanti tidak mengangui tugas-tugas yang penting yang perlu diselesaikan terlebih dahulu.Membacalah walau di mana sahaja selagi ada masa untuk kita melakukannya.

Justeru, untuk melakukan amalan murni ini perlulah semangat yang tinggi dan dorongan diri sendiri agar amalan membaca sebati dalam jiwa kita. Insyallah apa yang diimpi dan dicita-citakan akan mendapat kejayaan.

Sekian.

Jumpa lagi !.

No comments:

Post a Comment

DEMI MASA