Followers

Sunday, November 27, 2011

Salam Maal Hijrah 1433H


Alhamdulillah dengan izin dan kebesaran kekuasaan-Nya,jua usia yang di pinjamkan kepada kita hingga ke hari ini (tahun baharu hijrah 1433H).Semoga segalanya di permudahkan dan beroleh kejayaan dengan apa yang kita usahakan selama ini.Dengan masuknya tahun baharu ini juga segala impian dan azam yang telah di bina dapat terus di realisasikan pada tahun ini.

Salam pertemuan di alam maya ini,terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yang masih sudi berkunjung ke laman blog ini(JPMA).Lama juga tidak berkongsi-kongsi dalam dunia pembacaan.

Blog yang kosong dari pengisian sudah tentunya tidak dapat di manfaati oleh mereka yang berkunjung di sini(JPMA).Ribuan kemaafan buat sahabat semua dari saya.Namun dunia pembacaan saya masih berterusan,paling sedikit pun satu minggu hanya sebuah buku yang dapat di baca.Manakala dalam sebulan dalam 3 atau 4 buah buku dapat di beli dan seterusnya di cerna di minda.

Insyallah dengan azam dan semangat baharu di tahun 1433H,segala kekangan waktu akan di atasi sedikit demi sedikit.Perkongsian demi perkongsian dalam blog ini sedang dalam catatan,segala catatan sudah ada,tinggal sahaja mahu di tuliskan dan seterusnya di post di blog ini.

Sekali dengan ucapan ‘SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH 1433H’,semoga segala apa yang telah kita usahakan di permudahkan dan di redai Allah SWT.

SEMOGA HIJARH INI,KITA TERUS DI BERI SEMANGAT UNTUK TERUS MEMBACA.

No comments:

Post a Comment

DEMI MASA